MÅNDAAAGGGG:) <3

Hallojj alla läare :) <3
har vart en sådär dag idag , aja vi tar dagen drån början :)
vakna som vanligt , åt fixa mej gick till bussen  som vanligt helt änkelt :) gaaahh aa sen så hade vi svenska & vi kolla på film :O kom just på att jag har läxa att göra!:s ojoj ! mm men sen så hade vi so kolla på film igen typ 10000 BC typ , sen hade vi ööö kom inte ihåg faktiskt joo musik !
sen så hade vi matte !jag fick DAMP på eva gillar inte henne mer säger jag inte om det !:O
men efter skooan gick jag till eftis :)
hhhahhahah fifan vad kul det var då gjorde typ fan bilder åt miccan & jennifer :)
hahaha målarfärg på väggen haha det var nog det roligaste idag ;)
gaahhhh mm jag elskar dej :$
 filmen vi kolla på son :)

 filmen vi kolla på svenskan !:)


:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0