Måndaaag;D

Heejjjhoppgummisnopp:D
haha , heej iaf :) aa det har väll vart en vanlig måndag ,sv , so , musik & matte:D
jahha sen efter skolan gick jag ner till ica & vänta på att 620 skulle komma för att jenny vah på den bussen :)<3
aa sen så kom bussen & jenny med såklart :D mm typ sen gick vi till eftis:) haha fett kul ;) mm vah typ där ett tag :D sen så tog vi bussen hemåt :S men vi skulle egentligen ha tränat me damerna men det är ingen träning på måndagar utan bara på tisdagar & torsdagar men då har vi tränong me killarna så de går nt :(
aja men nui ska jag leta efter min gammla mobil :s & imorrn så följer caroline me mej hem så det blir nog inget bloggande på ett tag om jag inte hittar min gammla mobil:s





// EMMA   JOHANSSON !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0