jaha

hejhopp:)
änu en tråkig skoldag har gått... jaja heeejj på er alla hoppas att ni är lite gladare än vad jag är!?
jag är jätte trött& på dåligt humör!? vetinte vrf menmen .... idag så fick vi sluta idigare för alla lärare hade ngn kurs:) aja men skit samma vi fick sluta vid typ 20 i 2 hahah mm då så gick jag & liza hem till carro & carro oxå förstås :)
vah där till kvart i 3 typ så åkte jag & carro hem till mej & liza åkte till stallet :)
Mm men sen så träna jag oxå & nu så sitter jag här & halv sover ...
aja men ska fixa tils imorrn kmr troligen inte blogga ngt imorrn :)
aja men vi ses juste  jag & carro ska bli rappare :)
men ka gå nu pussatr & kramar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0