Film me lillebror !<3


kl är 18:54 en söndag kväll !;)
vad har hänt i helgen då?
sj har man vart hos pappa , & bara vart hemma & tagit det VÄLDIG lungt & så har man Ju tränat vad annars ;)
hehe aa hos pappa gjorde man väll inte så mkt va på ikea en sväng för att kolla på säng & aa typ inte så mke va hos frmor  & farfar oxå ;)
sen så igår när man kom hem så va man me småsyskona lite , fixa min syrra som skulle på Haloween fest & hon blev ett troll ;)
jupp sen på kvällen kolla man på film me lillebror!
& idag har man träffas syster Jenny & TRÄNAT sjukt najs & träna inne elr inte !
juppiss ;)
i veckan händer det inget spec tror jag
måndag kanske va me Alina
tisadg Hacksta  kanske va me Alina <!
onsdag hacksta
torsadg vetinte
fredag vetinte
lördag vetinte
söndag träna ;)

japp men nu så ska jag kolla på film med min Söta lillebror EMIL !^^
vet inte cad ci ska kolla på menmen ;) !<3

fett skönt med lov nu ska SOVA mesta delen av lovet ;) ^^

Kanske bloggar mera senare ;) '
annars så får ni ha det så bra :) <3



// EMMA JOHANSSON !;)


SAKNAR dej Älskling !,<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0