Caroline !

hejj bloggen !;)
idag har jaf inte gjort ngt speciellt som vanligt XD
hehe aja imorrn ere prov aj fan inte braaa :(
nuså ska jag rusa & duscha sen ska jag plugga !;(
imorrn ska jag även till pappa om ngn ville veta haha intresant menmen vetinte om jag hinner blogga inann jag åker men det tror jag ! för det blir inget bloogande när jag är där ;)<3
mm :)




CAROLINE !
jag älskar dej , du va som min syster vad hände !? vi börja bråka & allt & nu ja nu pratar vi anppt med varann !?:(
jag VILL INTE förlora dej !
du betyder allt , alla minnen & skratt ja det finns kvar men vart är du min underbara vänn?!<3
Jag vill ha tillbaka tiden med dejj & det är NU! <3


/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0