Jag e Hemma :)


Yesss äntligen e man hemma då:)<3
har vart skit tråkigt & Lite kul...
åkte buss & tunnelbanna till t-centralen gick till stadshuskajen?
sen Åkte vi båt till BIRKA:)
aja sen kom vi dit lämna våra saker vid muset vänta 30min sen åt vi soppa i matsalen:))
mmh... sen fick vi kläder dom var jue fina Host...
sen gick vi till nån lund & fick våra namn haha helt mobbade namn assoe jag hette TOLA hihih
mm sen så gjorde vi ngt men det minns jag inte jo lämna våra saker i husen elr så gick vi på giudad (stavning) tur:)
TRIST!
aja sen så gjorde vi massa mer saker sen var det fritid då passa man på & skulle bada host* aa men några bytte om haha jag med sen så skulle vi bada det var svin kallt typ 2 minus eller nåt men jag doppa mig till midjan:o
haha sen så skulle vi duscha det var skabbigt i duschen typ spindlar överallt..
sen så fixa vi lite & så sen så gick vi på spök grejs haha fyfan sjukt kul va det många blev skrämmda seriöst det var fett skummt:O
aja sen så gjorde vi massa saker men sen så mös vi typ hela natten host* aja det var kallt sen vakna man vid 7 elr nåt av att det flög en fågel över huvet:...
aja sen idag har det vart seegt!
men men kanske kommer bilder senare om jag pallar
men jag känner mig som n lodare nu så jag måste duscha plus att jag e solbränd i ansiktet så jaja....<3

puss

Kommentarer
Postat av: carro

mm aja, sen liksom, aja, sen bah :P haha.. du skrev så typ hela tiden :P menar inget taskiggt

2010-05-25 @ 17:43:59
URL: http://holmbergcaroline.blogg.se/
Postat av: carro

mm aja, sen liksom, aja, sen bah :P haha.. du skrev så typ hela tiden :P menar inget taskiggt

2010-05-25 @ 17:44:25
URL: http://holmbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0