onsdag:)<3

hahaha aa vakan som vanligt hihi aa åt sminka mej platta håret  osv heheh
aa sen så åkte man buss till skolan mohahaha aa som vanligt typ ee första lektionen var väl inge konstig typ eget arbete sen rasten helt mupp typ Madde i 4 an & jag prata me Simon som hade skavsår heheh aa så skulle han ha mina skor hihih aa sen så typ hade vi pyssel på bilden & sen jag bah dt e väll bok buss idag & alla lrare typ bah nej!
men jag bah jo så gick jag & kolla & jag hade så rätt så:P hehe juste hade n vikarie Sara e sjuk typ:(<3
menmen aa gick till bokbussen låna inge hehe aa men sen så var dt påskbord smasken ;)
sen så typ lunch rast haha kul Emelie & Kristn typ hade nåt jävla flumm & Emelie prata engelska hahaha aa sen så typ sjukt kul blabla sen kom sussanne heheh aa d fick vi Godis av henne shit hon vr as snälla assoe. menmen sen så assoe vi joba typ nt på den lektionen hehe satt & flumma::P
tjockt kul & sen typ idrott hehe aa men men sen var vi på sc skoj som fn hahaha aa nu så ska jag städa rummet puss & kram:P<3


// emmma / memzzan<3

Kommentarer
Postat av: emelie & alva.

vi var gravida också EMMA ! ;dd <3

2010-04-07 @ 17:23:41
URL: http://nneameaa.blogg.se/
Postat av: emma<3

haha aa det var vi:))<333

2010-04-07 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0