måndag=sämst:o

aha måndag då!:o
vaknade typ 6 fan va segt dt va då tog fan en kvart för mej att ta mej upp ur sängen sen så kläde jag på mej hehe aa typ jeans svart linne brilliant tröjan typ åt nån äcklig maka & o`boy mums elr nt:0
aa sminka mej platta håret sen så tog jag på mej jakan sen stog jag & skrek på mamma för att jag nt viste vad jag skulle ha för skor va dkit sur ville ha gympadojor men mamma slängde sina fula skor på mej & sa att ta domma & jag hade nt tida att kaxa emot så jag tog på dom:(
surade när jag gick till bussen:o
mötte Oskar konstigt:o
aa sen typ skoan så var det väl normalt typ matte rast & massa andra tråkiga saker sen typ andra lektionen  satt Emeie brevid mej för Madde satt på Emelies platts:P<3
haha aa sen var dt rast då elr lunch rast:P<3
aa sen typ Engelska jobbade me Oskar elr aa han typ jobbade me mej för att slippa typ:P
aa han Gurra Kevin & Hampus satt & typ prata om typ allt möjligt hehehe:P<3
aa sen så på sista rasten så kiklla jag & Emelie Kevin så jävla kul hahaha men aa en märkte jag att kevin e så jävla Lik ville assoe usch fyfan ända skillnaden e att ville e bnlond & kevin e bruett men typ annars usch hämskt:)<3
hehe aa sen så jajaja har nt gjort så mke mer idag min sjuka dag(Y) heheheheehehe
PUSS & KRAM alla glada:PPPP<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0