heeej:D<3333

vakna typ palla nt gå upp så jag låg kvar ganska länge men sen blev dt nästan brottom:S
jaja typ klädde på mig as snabbt sprang & hämta tidningen åt han precis med att sätta på mig mascara..
typ åkte bussen till skolan som vanligt prata  me oskar elr han prata me mig men jag lyssna nt hehe
kom till skolan ee typ första timmen sa Sara (vår vikarie) att hon skulle stanna hela terminen men vi bah men Susanne (vår lärare) då??
hon sa att hom kanske kmr tillbaka 19/4..
men att hon kmr att stana iaf...
jaja rasten var skojig hehe
typ när vi kom in så bjöd Ragnar oss på fika mm...
hehe muffins & läsk smaskigt & sen kom mona & förstöde allt för hon skulle prata me mig:((
men assoe jag typ va as ledsen usch jag vill nt ens prata om dt.
men typ sen när jag kom tillbaka till klassrummet så typ var dt Musik:))
kulkul sen på lunchen stt jag Kristin & sanna & typ gap skratta:P
Kristin spilde typ på sin Trjöa så Mattanten torka den & kristin tog min Adidas tröja för hennes belv typ hellt blöt
men sen typ komm Jill & då fluma vi lite:P
hehe typ sen så har dt nt hänt så mke roligt idag..:(
nt än iaf.
imorn spelar vi mot Aik:)
kmr äga:)<3
puss & kram/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0