heeej:D<3333

heeej:D<3
gick upp som vanligt imorse:P
klädde på mig åt sminka mig & fixa håret:P
sen så gick man p bussen prata me oskar som vanligt:S
haha har vart värsta flummet e så glad för meaa som äntligen har ringt:P
puss:D<33
ja har vart me typ meaa hela dan så ja dt var Flummmm:P
thhihih vi fick ha en lek på idrotten efter kristin madde jenny sanna & fanny dom hade lek först:P<3
sen typ va på sc hade flumm prata me sigge;P
sen så skulle jag te fritids men va typ där i 5 min för jag satt ute & prat me Sigge as länge:P
sen så kom pappa så jag fick åka hem:D
hahaha sen har jag nt gjort så mke mer än att prata me Sigge i ungefär 2 tim hihih
tur att vi ringer gratis:P
sen så typ sigges brosa gillar nt min blogg för att jagb har nt så mke bilder så!
ja här kmr bilder


alinas bild tyst
jag igår bilden va till sigge & ludde igr men jaja
vem bryr sig nt jah iaf:PPP<33






Pusssss & karmmm:P



// emmmma johansssoonnn:P

Kommentarer
Postat av: alina<33

vadå min bild??<33

2010-03-12 @ 09:51:48
Postat av: emma j<3

typ den som du skulle ha till headern

(stavning)<333

2010-03-12 @ 19:18:43
Postat av: alina<33

haha oki<33

2010-03-18 @ 15:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0