Fredag yeah<3

Heeej<3
hahahade en chill moron typ behövde nt åka buss utan typ mamma körde mig & oskar:D<3
för vi har haft skiddag i skolan & man får typ nt ha skidor på skolbussen så ja mamma körde oss:P<3
hehe så typ ja & jag var as trött oxå så jag pallade knappt gå upp:D hehe
sen så typ hade vi två riktiga lektioner elr typ framm till lunch så typ gick vi till spåret & jag typ sög balle på att åka typ rammla när jag åkte på platt mak e väldigt lyckad:P<3
hehehe har gkort hk läxan oxå hehe den blev jue lyckad elr nt hehe:PP
men nu sitter jag & skriver i bloggen & typ dricker cola:P(L)

jaja lycka till imorn killar & Jenny assoe ni kmr bli så ägda assoe e:D<3
jag ska spela på söndag:((<3
me jag kanske ska kolla imorn:PP<33
yeah:D<3
pussss & kram<3


Emma Johansson:P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0