Fredag & lördag:P<3

Heeej dt här kanske blir ett långt inlägg:P<3
men vi börjar me fredag då:)
aa min kära lillebror vakna vid halv 6 så aa sen vi kvart i 6 kom han upp på mitt rum & hoppa på mej:O
men jag skulle ändå gå upp så dt gjorde inge:) Men så åt jag lite gick upp sminka mej platta håret & sen fick jag panik hitta ingen burk så jag bara sprang runt:O sen så hitta jag en burk & då så höll jag på att missa bussen typ ttog på mej jakan & minz skor aprang upp till bussen;P Han me som tur va:P aa sen så typ va man i skolan haha aa på första rasten så höll vi på att dö av skratt:P typ lekte Idol & talang haha oskar va bäst & kevin skratta så han rammla av bänken haha alla as garva:P<3
aa sen så typ lektioner Lunchen smaka bajs dt var rå potatis i sås usch nt gott!:O
men sen typ var dt rast & typ haha brottning sjukt kul hehe!
lektioner & senn så åka hem & en jävla tant typ stanna så vi nt kunde följa me men så typ aa hon var skit sur:P
dt var min fredag:P<3


LÖRDAG!<3

ee Iadg så har jag nt gjort så mke jo förutom att försöka få en Äcklig kille som gillar mej att sluta föra dt men har ger sej nt!!!:O
e as irriterad på han:O
men vad ska alla göra idag nån som vill hitta på ngt??<3
ring elr smsa isf:PP

ha dt bra Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0