bajs:D<33

heeeej<3
vanlig morgon gick upp klädde på mig åt sminka mig & fixa håret sprang till bussen haha hela vägen till skolan satt oskar & komentera min sminkning aa när Jenny kom på bussen så komentera han hennes sminknig:SS
Aa fan va störande:S
jaja sen så träffa man alla kompisar & ja jag höll på att frysa röven av mig assoe:(
ja sen så åkte man me sl till länna på hk:n så baka vi semlor & vi fick läxa på dt:)
haha mina kommer bli cp:D<333
e typ sy slöjad haha satt & smsa me sigge & filip så min lärare var nt så glad sen menmen såt händer jue:D
spanskan så kolla vi på film:D<3
ee typ sen gjorde vi nåt menmen dt var nt kul:D
så vi sluta tidigare aa en vänta man på cp bussen i typ 20 min dt var kallt:(
thihih e kom hem typ prata me jenny i telefon samtidigt som ag laga mat så ja hehe...
sen så tränna man har nt gjort så mke mer:(
hihi ee tyyp ja imorn ska vi åka skidor me skolan nt kul & längd dess utom
så mamma kör mig & typ oskar till skolan:DD<3
hehe på söndag ska man ha cup i uppsala
men jag måste typ åka me nån av alla killar i laget blää:(
tur att man har mobil:D<33

pusss
älskar digg _____ <333(L)

thihi puss & kram emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0