Bajs:D<3

hej på er alla bloggläsare:D<33
typ assoe jag vill att Tilda & Matilda ska komma på påsklovet:D
hoppas att de vill de me:D<3
menmen idag har jag väl nt gjort så mke:(
har åkt lite skidor:P
nu sitter jag me datan & kollar på tv samtidigt som jag äter bea chips de e nt så goa:(
smakar skit om jag får säga vad jag tkr:D<3


här kommer en bild som jag typ nstan e kär i venne vrf??<3

tihihihhi
här kommer en till
tahaha
nt så kär i den men jag bjuder på den:D

nu ska jag kolla bdb:P

JJennySSyster @ bdb:D<3

posss
emmma

Kommentarer
Postat av: emelie

Kär ? ojj, det lät lite konstigt :)

2010-03-14 @ 18:38:59
URL: http://typbbergmans.blogg.se/
Postat av: emmmmaa

heheehehehehe:P<3

2010-03-15 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0