bajs korv:D<3

Jenny har åkt hem:(
Nu har jenny åkt hem skit trist:(
jaja hade fett flumm igår iaf:D
typ vi 06.00 så gick jag upp sminka mig åt en macka klädde på mig fort som fan sen följde jag me mina små syskon te deras fritids vah där i typ en timme sen gick jag te Jenny elr när jag kom fram te deras infart så stog jag däri typ 10 min för jag trodde att dom sov så jaja:D
men sen så gick jag in sen efter en kvart så ringde Sanna & sa att vi skulle gå ut
så körde hennes mamma oss till ledinge:D
hade ganska tur precis då kom en buss så den tog vi:D
sen flumma vi lite på bussen te stockholm:D
sen när vi kom fram så gick vi ner till tunnelbannan
missa den men dt kom flera så vem bryr sig nt jag iaf haha:D<3
sen så åkte vi tunnelbannan te skanstull gick ner till badet:D
typ flumma på badet nåra timmar
& när vi skulle gå hem så var dt kö för att komma in typ ända ut ojoj dt var mke folk:)
så gick vi te Ringen:D
sen åkte vi hem typ elr vi åkte te mig haha:D<3
sen så åkte vi me te min brosas träning  Kristin & Håkan va ute & typ ja Sanna börja blöda näs blod så mamm körde hem henne:((
jaaj men jenny sov hos mig;D
vi vakna vid 10 imorse så åt vi frukost vid 11 vi vet lite sega va vi:D typ va ute me hunden i 1 timma så gick vi in hängde lite tvätt senså tyckte Jenny att vi skulle städa mitt rum:(
så vi städa mitt rum:(
men nu e dt fiinnt:d
men imorn fyller mamma år:D
ska nog sova snart tror jag:D<3

en bild på mig förra helgen:D
usch så man ser ut dåe


PUSS&KRAM EMMAAAAA:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0