Sry!<3

heej!:D
Förlåt att jag inte har bloggat!<3 men vem bryr sej??, ingen!

aja denna helg har jag gjort ganska mkt !
igår så var jag på fotbollen hela dan:D
Först hade vårt lag match på rådmansö (vah nt me där;( ) sen hade vi 11 manna match hemma;P
de vah kul för jag vah me :P
aja de gick dåligt förlora me 4-1 ojoj !!
aja Alina kom dit & kolla ;)  sen så åkte hon me oss hem så kom hennes föräldrar & lämmna hennes busskort för hon skulle sova här :D aja efter maten så vah vi me oskar haha när vi skulle gå hem sp vare as mörkt ute:D
de vah fett kul;) tyckte jag men inte Alina;D
haha;D aja fett flumm iaf(Y)
sen idag har vi inte gjort så mkt;(
men det kommer säkert fler inlägg ikv:D
puss så länge:D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha okej.. tack för att du kommenterarde!!!! du får också skriva mer för din blogg är asbra ! <3

2010-08-24 @ 15:56:48
URL: http://caroliinesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0