Skolan:)

heej:)<3
imorrse vare skit pirrit venne vrf, menmen iaf !
åkte me alex & emil till skolan för jag skulle typ följa me emil:P
aja när vi kom till skolan så hände de inte så mkt! sen kom Sanna:)
stog & prata me henne ett tag till Johanna kom gick till henne sen tbx till Sanna & då hade joanna kommit så då prata jag lite me dom!
sen så ringde de in för dom så jag & johanna gick för att vänta på bussen!
åkte me bussen, typ vid "riala hemmet " så kom madde på bussen hade sacknat henne JÄTTE Mkt okej det hade jag gjort me alla andra oxå:D
iaf de vah skit kul att träffa alla igen:D
sen så när vi kom till skolan så typ stog vi bara i hallen ett tag sen satte vi oss i cafeterian & gjorde typ inget! aja satt där ett tag sen så skulle vi gå till  ""flippern"" men de gjorde vi nt gick till nåt annat klassrumm där de vah lite lungnare..
aja sen så satt men i klass rummet till typ kvat i 11 sen från 11 till halv 12!
haha aja sen så vare nt så mke mer men typ senare på dan så vare typ nåt salgs ""disco"" haha lyckat alla gick typ hem elr gjorde nåt annat:)
sen när jag kom hem så åt jag sen så åkte jag till träningen sen har jag nt gjort så mke mer:D träningen gick väll bra förutom att de regna & vah blött i gräset så man halka... :s
aja men nu så ska jag hitta på ngt annat tror jag!!
Natyi natti on jag nt blloggar nå mer idag::)

  oj två VÄLDIGT gammla bilder:O


hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0