Onsdag 11/8

Heej alla glada!<3
nu sitter jag vid datan, inte så konstigt:)
aja idag så har jag gjort ganska mke, gick upp 06.15 drog på mej kläderna, väckte alex åt en macka borsta tänderna satt på mascara tog på mej skorna gick ut till bilen & vaänta på pappa:D
sen så åkte vi till fritids:S va där i typ 40 min fråga mej inte vrf menmen ..
sen gick jag till busshållplatsen väntade på bussen som mamma körde=) åkte me henne till norrtälje, sen va jag me henne på hennes jobb til ltyp 12 sen gick vi på stan lite...
fick ett par jeans & ett linne:D
sen åkte vi & hämta Emil & Alex på fritids.. sen typ åkte vi hem gjorde inte så mke...
Och sen dess har jag inte gjort så mke mer idag!:D
och nu så sitter jag vid datan & ska försöka fixa mina naglar lite...
imorrn kommer typ  min gammelmoster;D
& sen äre träning,:)




hade ingen annan bild så de fick bli den:)



PUSS & KRAM BLOGAR SEN!:D


// E M M A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0