Fredag(Y)

Heej alla söta människor!.:)<3
vah i skolan idag!
haha fy vilken as kul dag :D mångaaa skratt ataker haha! aja idag har vi haft idrott , matte , språk & typ sen så gick vi & ""bada"" i bärsjön:D<3
ja de vah bara jag Joel Miranda & Johanna som bada resten stog & kolla på:D
haha de vah kul iaf!<3
Spanskan var nog roligast iadg! haha de vah sjukt kul (Y) <3
men när jag kom hem så gick jag upp på mitt rúm & råka sommna!;o haha lyckat;)
nu så ska jag sitta vid datan ett tag & sen packa tränings väskan:D
Imorrn e de fotbollensdag!:D
de betyder fotboll hela dagen:D
Första har vi match på rådmansö typ jag ska iaf nt vah me där men Jenny ska:D
ssen är 11 manna match i riala alltså hemma mot lobro !:s
så jag e typ inte hemma på hela dagen:D
 Mobbad bild:(
ska försöka ladda in bilderna från kamrean nån dag!<3

Älskling du är allt för mej!<3

// emma johansson!<3

Kommentarer
Postat av: emelie

ofta ? jag börjar på måndag <3



tack du me <3

2010-08-20 @ 20:59:14
URL: http://ebej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0