Film;D

Heej:) har precis lagt mej undertäcket & kollar på en film & bloggar(Y) Mysigt & skönt !<3
helgen har vart bäst!<3 ifredags vid halv 9 (på kvällen) så knacka det på dörren de vah Oscar & filip som kom :) sen så vah vi ute med Oskar & theresé dom cyckla lite och jag fröss!;D usch det vah jätte kallt ute!:O
aja en skulle jag hem typ aa sen så i lördags så fixade jag me mitt rum sen så smsa oscar & sa att dom skulle komma så kom dom vah me dom hela dan typ :) myssssssssiggtt:)) mmh sen så sov jag hos alina för jag ville inte gå hem vid halv 12 plus det var jättttee kallt ute:s mm sen så imorrse så vah blev jag skjusad hem för alina skulle till stan & träna:)
så jag gjorde mina ""läxor""  sen så kom alex hem hon hade vart hos filip & dom så vah filip & oscar med:D<3 så vah jag med dom ;) sen så åkte jag på match!:D aja de gick som de gick:$
menmen imorrn e det skola igen :( men det e ruligt att träffa alla Kompisar igen!:)<3

nu ska jag kolla på filmen :) hare gött tror inte att jag kmr blogga mer ikv så vi ses imorrn!<3
pussss älskar er!<3

//memzzan!<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0