Measbög:)<3

Heej<3
har vart en kulig dag:)<3
aa va i skolan tjockt kul så länge Emelie e i skolan:)<3
aa men efter skolan så gick man till sc & så var Kevin där haha
aa men jag Emelie & Kevin va inne på Toa uuu aa men typ Jag & Emelie Skulle fixa Kevins hår hahaha aa men så fick vi nt dt för han skulle fixa dt själv men aa jag spruta ner hanns hår me hårspray hihi aa men typ sen så gick Emelie:(<3
& Eric & Tim skulle spå min framtid & massa sånt haha aa men jag typ massera nån haha & kevin höll på att somna hihih aa men efter sc så Var men me Eric Kevin & Johanna:)<3
aa men typ vi gick till eric & lämmna hans saker sen gick vi till Kevin & kämmna hans saker  aa   & sen mötte vi Johanna på skolgården kul Erics brosa Liam var oxå me hihi gulligt iaf gunga lite & så men aa nu e jag jue hemma ;)<3
imorn blire Länna & spanska längtar ssom fan:)

puss & kram:)<33
// emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0