Alina<3

Min fucking skruvade dag kmr här:P<3

hehe aa typ vid halv 9 så kmr min bror & hoppar på mej haha sur blev jag iaf....
hehe aa sen så åt jag fixa mej åkte till roslagsbro skulle ha konstgräs träning men dt blev snö träning hehe
vi var 6 st haha:)
aa sen så typ när dt var 40 min kavr av träningen så bröt dom den:((
för typ roslagsro herrsr skulle ha match & blalala aa sen så åkte man till mammas jobb :) blöt & kall men vi var där i 10 min så aa sen stana vi på donken:)
ee sen såringde jag alina & hon åkte hem till mej då:)
så när jag kom hem så hade hon sutit & vänta på lilla mej :)
hahaha hela eftermoiddan var flumm just nu så liggger vi på min säng:)
haha men ska typ logga in på bdb nu kanske:P
puss hej älskar dej ALINA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0