ÅLANDS RESAN ME RÅDMANSÖ

Aa min dag från igår då.. min data dog igår så men nu skriver jag.....<3
aa gick upp vid 6 hahaha jag gick upp faktiskt e ganska stolt;)
aa drog på mej kläderna sminka mej, mm sen så gick jag & åt sen så ringde jag Jenny & sa att vi åkte & att hon skulle gå ut:)<3
men sen så hämmta vi Jenny & åkte till Norrtälje:)<3
haaha vänta på bussen där:)<3 aa sen kom bussen me alla Rådmansö spelare aa åkte den bussen till Grislehamn & tog båten där ifrån aa dit var dt rättså dött tråkigt.... menmen var Me Anton & typ Jakob  åkte hiss venne vrf menmen:)<3
haha sen så typ spela vi match mot Rådmansö;)
aa dom vann men assoe vem bryr sej<3
sen var dt strafftävling:) Erik vann hihih<3
aa men sen typ sprang jag & Suphani runt på planen.. haha mina skor blev fulla med gröna plast grejs från planen
sen åkte vi båten hem aa då vah man me dom flesta..
hahaha flumm:) aa senpå bussen hem var dt oxå FLUMM;)  aa men sen när jag kom hem var jag hur trött som helst smsa lite & kolla på film:)<3
aa men nu e jag oxå ap trött:) men dt blir en sofft dag me datan & sms idag;)
puss & kram..<3


Tog bah nån bild  mobbat inlägg:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0